Спеціаліст відділу підтримки продажів
- Забезпечення життєдіяльності офісу; (замовлення води, канцтоварів, відправка пошти, прийом і розподіл вхідних дзвінків, пошти)
- Взаємодія з співробітниками компанії, що управляє з різних питань, виконання доручень керівника;
- Оформлення договорів, додатків, узгодження правок з юридичним відділом;
- Підготовка договорів та додаткових угод;
- На прохання клієнта підготовка пакету всіх установчих документів (завірених підписом і печаткою)
- Робота в CRM системі, паралельно в 1С: Підприємство 8.3; із замовленнями, реалізаціями для цих замовлень, оплатою;
- Проведення документів по реалізації послуг (рахунки, акти виконаних робіт, рахунки-фактур);
- Формування пакетів документів для клієнтів, контроль доставки і повернення підписаних оригіналів;
- Ведення обліку закритих актів, складання списку відсутніх.
- Відстеження та коригуванню не вірних призначень платежів (з банківської виписки)
- Облік взаєморозрахунків з покупцями і постачальниками, складання актів звірок;
- Вирішення проблем, пов'язаних з виставленням рахунків, банерів на сайт.
- Додавання / зміна тарифів в СRM системі;
- Ведення реєстру договорів, відмітка оригіналів в CRM системі.
- Робота з первинною документацією (формування, складання, перевірка, контроль): поворотні накладні, акти виконаних робіт (послуг), акти-звірок по 62 рахунку.
- Щомісячний звіт звірка рахунків в 1С з біллінгом (виявлення розбіжності дат, сум в реалізаціях)
- Робота зі стандартними звітами в 1С: Бухгалтерія 8.3, зі звітами в CRM-системі (відвантаження, надходження; відправка документів);
- Робота з системою електронного документообігу (СЕД), внесення документів (акт, сч.фактура, рахунок, ТН, договір з контрагентом) сканування документів, що надходять, твір первинних заповнень карток документів і відправка на обробку, узгодження в Бухгалтерію.
- кадрове діловодство;
- Архівування документів
- Робота з дорожніми листами
- авансові звіти"""" |